Regulamin
Postanowienia ogólne
§ 1
- Regulamin określa ogólne zasady dotyczące zakupu i korzystania z kursów on-line oferowanych przez FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA EKSKLUZYWNE WNĘTRZE MAREK SUCHOCKI, Marek Suchocki, ul. Burszki 11, 41-706 Ruda Śląska, NIP: 6471661951, REGON: 278191786
- Twórcą kursów on-line dostępnych pod w adresem www.mareksuchocki.pl jest Marek Suchocki.
- Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się z poniższym Regulaminem. Klient, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usługi, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Składając zamówienie w Serwisie Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i w celach określonych w Polityce Prywatności.
- Regulamin obowiązuje od dnia 20 marca 2023 r.
- Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu sprzedaży usług przez Internet można znaleźć na stronie www.aranzacja-wnetrz.elms.pl.
Definicje
§ 2
Wskazane w dalszej części terminy mają następujące definicje:
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady sprzedaży usług poprzez serwis internetowy pod adresem: www.aranzacja-wnetrz.elms.pl.
- Kurs – kurs on-line udostępniony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy Web To Learn;
Ebook – plik z treścią cyfrową, w formacie EPUB, dostarczany na nośniku niematerialnym, zawierający dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, przeznaczone do odczytu za pomocą urządzeń elektronicznych
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna;
- Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, bądź podmiot któremu ustawa nadaje status Konsumenta;
- Serwis – strona internetowa www.aranzacja-wnetrz.elms.pl, zawierająca platformę e-learningową (Weeb To Learn) z możliwością wykupienia Kursu.
- Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawce na rzecz Klienta polegająca na umożliwieniu Klientowi dostępu do platformy e-learningowej zawierającej treści cyfrowe w postaci kursu.
- Sprzedawca / Usługodawca – Podmiot świadczący usługę dostępu do Serwisu którym jest: FHU Ekskluzywne Wnętrze Marek Suchocki, ul. Burszki 11, 41-706 Ruda Śląska, NIP: 6471661951, adres poczty elektronicznej: office@aranzacjawnetrz.com.pl.
- Opłata / Cena – określona przez Sprzedawcę należność pieniężna za Usługę świadczoną na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta Kursu, okresu abonamentowego;
Zawarcie umowy
§ 3
- W celu uzyskania dostępu do Usługi Klient musi dokonać rejestracji Konta Klienta w Serwisie, polegającej na
- wybraniu Kursu spośród dostępnych w Serwisie;
- wypełnieniu formularza zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia;
- zaakceptowaniu Regulaminu;
- wybraniu sposobu płatności;
- dokonaniu płatności za Usługę.
- Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia rejestracji Konta Klienta w Serwisie.
- Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie Sprzedawca potwierdza wiadomością e-mail.
- Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Sprzedawcę.
- Rejestrując konto Klienta w Serwisie Klient będący konsumentem oświadcza, iż zgodnie z art. 38 ust. 13 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w związku z czym akceptuje fakt, że traci możliwość odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniem wskazanego przepisu.
Ceny i płatności
§ 4
- Po utworzeniu konta Klienta w Serwisie, Klient wybiera i opłaca dostęp do Usługi zgodnie z obowiązującymi w Serwisie Cenami.
- Dostęp do Usługi może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie kursu w Serwisie, lub w Regulaminie.
- Jeżeli po upływie okresu wskazanego okresu czasu Klient nie opłaci dostępu do Usługi, dostęp do Usługi zostaje zablokowany a Umowa o świadczenie Usługi rozwiązana.
- Klient nie ma obowiązku zawarcia Umowy o świadczenie Usługi na kolejny okres czasowy, jeśli kurs przewiduje takie płatności.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie.
- Dostęp do Serwisu może zostać wykupiony w postaci biletu na jednorazowe przyszłe wydarzenie (np. szkolenie on-line w czasie rzeczywistym/live).
§ 5
- Ceny zamieszczone w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
Prawa autorskie
§ 6
- Kurs może przybrać postać nagrań video, audio, prezentacji, dostępu do strony www, szkoleń w czasie rzeczywistym (tzw. streaming, live webinar) lub dokumentów w formacie pdf.
- Treści zamieszczone na Serwisie oraz otrzymane w ramach świadczenia Usługi przez Sprzedawcę stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy i podlegają ochronie.
- Sprzedawca zabrania ich komercyjnego wykorzystania, odsprzedaży czy powielania i udostępniania innym osobom bez jego zgody wyrażonej na piśmie.
- Sprzedawca informuje Kupującego że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- Z wyjątkiem wskazanych materiałów przez Sprzedającego, Klientowi nie przysługuje prawo pobrania – zwielokrotnienia materiałów i oprogramowania znajdującego się w Serwisie, ani w pełnej postaci ani w częściach.
- Klient nie nabywa jakichkolwiek praw do oprogramowania znajdującego się w Serwisie.
Konsultacje wnętrzarskie § 7
- Klient ma możliwość wykupienia konsultacji wnętrzarskich, czyli spotkań online. Rezerwuje dogodną dla siebie godzinę, oraz dzień poprzez stronę https://mareksuchocki.pl/konsultacje-wnetrzarskie/, oraz opłaca takie porady z góry.
- Konsument ma prawo zrezygnować z takiej usługi do 48 godzin, przed umówionym terminem, a pieniądze zostaną wtedy zwrócone na konto konsumenta.
- Projektant zastrzega sobie, możliwość zmiany godziny i/lub daty spotkania w sytuacjach wyjątkowych. W takim przypadku kolejne spotkanie zostanie uzgodnione telefonicznie, lub mailowo.
- Czas trwania konsultacji wnętrzarskich to 30 lub 60 minut, w zależności od wykupionego pakietu. Jest to czas, w jakim projektant pozostaje do dyspozycji klienta. Podczas tego czasu klient ma prawo do konsultacji swoich pomysłów względem remontu, projektu i innych aspektów wnętrzarskich. Klient ma prawo zakończyć konsultacje wcześniej, nie uprawnia go to jednak do zwrotu całości lub części uiszczonej ceny.
- W przypadku problemów technicznych z połączeniem klient jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu niezwłocznie, nie później niż przez zakończeniem czasu konsultacji: bezpośrednio projektantowi lub mailowo na adres zgloszenie@mareksuchocki.pl Spotkanie będzie wówczas przełożone, względnie kontynuowane bezpośrednio po rozwiązaniu problemu lub w nowym uzgodnionym terminie.
- W przypadku niezgłoszenia problemów technicznych w sposób określony w ust. 5 lub niepojawienia się klienta na umówionym terminie konsultacji, projektant będzie pozostawał do dyspozycji klienta przez wykupiony okres czasu, a po jego zakończeniu usługę uważa się za wykonaną.
- sprzedaż ebooków &8
- Klient może zakupić w serwisie (u sprzedawcy) dostępne w ofercie ebooki. Zakupiony ebook przesyłany jest na adres mailowy Klienta, wskazany w zamówieniu.
- Nabywając ebooka Klient uzyskuje licencję na korzystanie z niego na zasadach określonych poniżej.
- Licencja na ebooka jest licencją niewyłączną, udzieloną na czas nieznaczony i nieograniczony terytorialnie. Obejmuje ona następujące pola eksploatacji:
a/ przechowywanie,
b/ utrwalanie,
c/ odtwarzanie z zastrzeżeniem wykorzystywania wyłącznie do własnego użytku Klienta, z wyłączeniem zastosowań komercyjnych,
- Klientowi nie przysługuje prawo do dalszego udostępniania ebooka, odsprzedaży, odstępowania, publikowania jego treści oraz innych form korzystania z niego, które nie są objęte licencją.
- Ebook przesyłany jest na adres mailowy klienta wskazany w zamówieniu, po upływie 16 dni od daty zawarcia umowy, chyba że Klient wyrazi zgodę na dostarczenie ebooka przed upływem terminu oraz potwierdzi, że został poinformowany o utracie z tego powodu prawa do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta§ 9
- Konsument, który zawarł Umowę może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6.
- W przypadku zakupu porady nazywanej: Konsultacje wnętrzarskie, konsument nie ma prawa do odstąpienia od umowy po wykonaniu usługi. Konsument jest o tym informowany przy zakupie usługi i wyraża na to zgodę.
W przypadku zakupu ebooka prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli Sprzedawca dostarczył go przed upływem terminu na odstąpienie od umowy za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości oraz otrzymał potwierdzenie złożenia takiego oświadczenia.
Sprzedawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy – stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres korespondencyjny lub adres e-mail Sprzedawcy przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostanie poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Jeżeli oświadczenie o odstąpieniu zostanie złożone przez Kupującego po rozpoczęciu świadczenia przez Serwis usług, to zwrotowi będzie podlegać kwota należna za niewykonaną jeszcze usługę (zwrot proporcjonalny).
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientom, którzy nie zawierają umowy jako konsument.
- Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Za rozpoczęcie świadczenia usług przez Sprzedawcę uznaje się moment pierwszego korzystania z Serwisu po uiszczeniu opłaty.
- Kupujący ma prawo w każdej chwili zakończyć korzystać z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
Warunki świadczenia usług
§ 10
- Do korzystania z Serwisu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
- dostęp do Internetu;
- aktualna wersja standardowej przeglądarki internetowej;
- posiadanie aktywnego adresu e-mail;
- Jeżeli przeglądarka internetowa nie posiada możliwości obsługi plików audio, video, pdf. to:
- aktualna wersja standardowego odtwarzacza plików wideo (np. WindowsMediaPlayer),
- aktualna wersja standardowej przeglądarki plików .pdf (np. AdobeReader),
§ 11
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Serwisie, komentarzy, zapytań, wiadomości, w tym wiadomości e-mail.
- Kupujący zobowiązany jest korzystać z Serwisu w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
- korzystać z Serwisu w sposób niezakłócający korzystanie z Serwisu przez pozostałych jej Klientów, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na Serwisu, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
- nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta w Serwisie jakimkolwiek osobom trzecim,
- nie rozpowszechniać kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania działania konta Klienta w przypadkach stwierdzenia łamania warunków Regulaminu lub przepisów prawa, a także działania niezgodnie z dobrymi obyczajami. W przypadkach wskazanych wyżej uiszczone opłaty za okres abonamentowy w przód, nie podlegają zwrotowi.
§ 12
- Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego Klienta, Klient jest świadomy ryzyk z tym związanych, w szczególności braku gwarancji nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo czasowych przerw w działaniu Serwisu celach konserwacyjnych, naprawczych.
- Sprzedawca podejmuje starania, aby poinformować Klienta ze stosownym wyprzedzeniem, drogą mailową o planowanych przerwach technicznych w świadczeniu Usługi.
Reklamacje
§ 13
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Kurs wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczny lub prawne Kursu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi mogą być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres kontakt@mareksuchocki.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w Serwisie;
- opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
- podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
- określenie czy Klient zamierza dochodzić roszczenia z tego tytułu, a jeżeli tak Kupujący powinien określić swoje roszczenie.
- Sprzedawca udostępnia wzór formularza reklamacyjnego – stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 30 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
Ochrona Danych Osobowych
§ 14
Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta są określone w Polityce Prywatności, która jest dostępna pod adresem Polityka prywatności.
Postanowienia Końcowe
§ 15
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywać w sposób polubowny, bądź przez mediację.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Strony będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
§ 16
- Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do usług świadczonych na rzecz wszystkich podmiotów.
- Jeśli z treści Regulaminu wynika, że dane postanowienie ma zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z konsumentem, postanowienia te nie mają zastosowania do pozostałych podmiotów.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności:
- Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
Wykaz załączników
- Załącznik do Regulaminu nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy
- Załącznik do Regulaminu nr 2 – Wzór formularza reklamacyjnego